كلمات اغانى حمادة هلال فى فيلم امن دولت


كلمات اغنية حمادة هلال النهاردة عيد ميلاد


النهارده عيد ميلاد عيد ميلاده احلا عيد
مين اللى انا شايفه ده القمر ديما بعيد
يللا بقى نغنيله و نصقفله وسط الديره هاتوه
يللا نفرح قلبه يا كل حبايبه و نرقص كده كده هو
سنه راحت سنه جايه و ندر عليا لفرح قلبه دهو
كده كده اصلى بحبه و هفضل جنيه انا وا للى بيحبه
النهارده عيد ميلاد عيد ميلاده احلا عيد
كل سنه و انت جنبى و انا وياك


و السنين الللى جايه احلا و انا هبقى معاك
اتكلم سمعنى كلامك احكيلى و قول ده
انا جنبك حتى فى احلامك وياك علطول


--------------

كلمات اغنيه حمادة هلال عيشلك يومين




هنبدا بالصلاه على الزين عشان ربنا يحرسنا
عروستك ما شاء الله قمر منور يا عريسنا
وسمعنى سلام صعيدى يا ابويا
ويلا يا عم رجصنــا( رقصنا )
عيش عيش عيشلك يومين خد خد حظك من الدنيا
بقيتو واحد انتوا الاتنين
مش عايزين خلاص حاجة تانيه
يلا ادلع وهيص طبعا مانت العريس
عايزك مع ضرب النار الليلا مفيش هزار
ماتبخرو العروسه من عين الناس محروسه
يلا ارقص منك له وعريسنا هيرقص اهو
الله اكبر علينا فرحنا زيــو مفيــش
عروستك فرحانه بيك زى مانت فرحان بيها
هى وشها حلو عليك وانت وشك حلو عليها
عيش عيش عيشلك يومين
خد خد حظك من الدنيا
بقيتو واحد انتوا الاتنين
مش عايزين خلاص حاجة تانيه
يلا ادلع وهيص طبعا مانت العريس
عايزك مع ضرب النار الليلا مفيش هزار
ماتبخرو العروسه من عين الناس محروسه

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المواضيع المشابهة

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...