كلمات اغنيه محمد رحيم - حبيبه حبيبك


كلمات اغنيه محمد رحيم حبيبه حبيبك


وبحبك لما بتقولي بحبك حتي لو ساكته
وبحبك لما بتشاوري تجيبي القلب ميت ساكته
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
بحبك وانتي محتارة وفرحانه ومدايقه
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
بحبك حتي لو لابسه حاجه ع بعض مش لايقه
حبيبه حبيبك .. حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. يا حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. يا حبيبه حبيبك

وبحبك وانتي بتنقي اغاني قلبي يسمعها
واحبك لما بتعاندي حاجات الدنيا تمنعها
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
بحبك لو انا جاهل ولو عالم ومتنور
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
ف بحبك قلبي انا عيل جرئ طايش بيتهور
حبيبه حبيبك .. حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. يا حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. حبيبه حبيبك
حبيبه حبيبك .. يا حبيبه حبيبك

وبحبك حب دلوقتي واحبك زي حب زمان
وبحبك لما تتكسفي واشوف لون الخدود خجلان
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
بحب السهل وياكي واحب المستحيل فيكي
يتقال انا مجنون طب يتقال ميت مجنون
واحب النجمه لو طاله وعاكسه اللمعه ف عنيكي

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المواضيع المشابهة

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...