بحب بجد


فى برد الشتا بحتاجلك تدفينى فى حضنك تخبينى ولو نزلت دموعى ف يوم تمسح دموع عينى ياحبيبى ياحته منى نفسى اقولك كلام كتيرنفسى اقدملك دليل على عشقى وهواياصعب احسك ف يوم مش معاياحبيبى فى ليل الشتا بحب ابص اوى لعنيك برتااااااااااااااااح اوى بشتاااااااااااااااااق اوى فى برد الشتا من يوم ما عرفتك وانا بيزيد شوقى ليك حتى وانا ف حضنك من يوم ما عرفتك عينى ماشفيتش غيرك ولا حسيت غير قلبك من يوم ما عرفتك وانا عرفت انى عايشه بحبك بس خايفه خايفه نبعد وتفرقنا السنين ضمنى حبيبى حسسنى بالأمان كنت فيييييييين انت من زمان فى برد الشتاخلصت خلاص كلام الحب وانا ف حضن عنيك اسمحلى حبيبى المس ايديك وأوعدك انى لآخر عمر هكون ليك بحبك وأخاف عليك ومخلصه ليك وعلى الحلوة والمره هكون جنبك انا ياحبيبى مجنونه بحبك وأنا لما بحب بحب بجدحبى وشوقى ليك بجد مالوش حد بحبك اوى

ليست هناك تعليقات:

إرسال تعليق

المواضيع المشابهة

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...